23 Mart 2012 Cuma

Lida yorumları

  Hakan Atak


 Lida zayıflama hapı sayesinde istediğim kiloya ulaşmak doğrultusunda başarılı bir şekilde gidiyorum sizin de söylediğiniz gibi hayatım için yeni bir başlangıç oldu

  Sevim Kiraz

  Ürün elimde daha 1 gün bile geçmeden ulaştı umarım benimde sorunlarıma çözüm olur . Kaliteli hizmetinizden dolayı teşekkür ediyorum.

   Aysel Gürbüzlü


  Lida zayıflama hapını 3 aydır kullanıyorum yani 3.kutum obezite hastası bir kişi olmama rağmen bana nasıl 3 ayda 23 kilo verdirdi anlamış değilim .

   Yasemin Dönmez


  Lida zayıflama hapı sayesinde istediğim vücut hatlarını elde ettim . Ürünü kullanmayı bıraktığımdan beri 2 ay geçti hala formdayım teşekkür ederim Lida ekibi.

    Yasin Tunahan

 Merhabalar , ben İstanbul'dan Yasin . Lida zayıflama hapını yeni satın alacağım acaba kaç gün içinde elime ulaşır ? Şimdiden teşekkürler , iyi çalışmalar.

   Erol Taşdemir

 Lida zayıflama hapı sayesinde ben ve eşim çok hızlı bir şekilde kilo veriyoruz.  Bu harika üründen dolayı tüm Lida çalışanlarına teşekkür ediyorum .Artık düzenli beslenme sağlayabiliyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder