14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kilo Problemi ve Lida Çözümü

Kilo problemi yaşıyorsanız bundan sonra tartı kesinlikle yasak. Sizin için sadece Lida zayıflama düzeni var! Tartının kilo vermeyi zorlaştırdığı hatta kilo aldırdığı gerçeğini sizlerle paylaşacağım. Üzgünüm ama tartıya çıkmak ve verdiğiniz kiloları öğrenmek, kilo vermeyi daha çok zorlaştırıyor. Birçok öğrencim bana, “Yasemin hanım bizi, motivasyonumuz bozulmasın diye tartıya çıkartmıyorsunuz değil mi?” diye sorar. Cevabım her zaman aynıdır: HAYIR! Kesinlikle bununla hiçbir alakası yok derim. Kilo verdiğinizi bildiğinizde motivasyonunuz bozulmaz değil mi? Hatta üstüne mutlu olursunuz ve motivasyonunuz daha çok artar. Ama ben, bu dönem için bile aynı şeyi söylüyorum: Kilo verdiğinizi bilseniz dahi tartıya çıkmayın, hatta ve hatta özellikle bu dönemde tartıya çıkmayın. Belki bana şunu söyleyebilirsiniz: Ama ben tartıya çıktığımda ve kilo verdiğimi gördüğümde çok mutlu oluyorum ve moralim yerine geliyor. Kendimi çok daha iyi hissediyorum. Bütün motivasyonum artıyor. Bu yüzden Lida benim en iyi dostum oldu. Ya da kilo aldığımı fark ettiğimde kendimi daha iyi kontrol edebiliyorum. Tartının nasıl negatif bir etkisi olabilir ki? Tartıya çıktığınızda moralinizi bozduğunuzu ve bu yüzden tartıya çıkmanın negatif bir durum olduğunu anlatacağımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz demektir. Sadece Lida’ ya güvenip kendinizi olayların akışına bırakın diyeceğim. Ben sizin moralinizin bozulmasıyla ilgili bir durumdan bahsetmeyeceğim. Hatta kilo verme sırasında (moralinizin en yüksek olduğu dönemde) tartıya çıkmanın olumsuz ve hatalı tarafından bahsedeceğim. Nasıl mı?

0 yorum:

Yorum Gönder